Nutariau sugrįžti prie labiau techninių blogo įrašų ir apžvelgti, mano nuomone, tinkamiausius įskiepius, reikalingus kiekvienam naujai sukurtam wordpress puslapiui ar blogui. Toks sąrašiukas naudingas kiekvienam web dizaineriui, arba man pačiam, nes wordpress blogo kūrimo procesas tampa paprastesniu: suinstaliuoji wordpress temą, tada suputi čia suminėtus įskiepius ir puslapis paruoštas naudojimui . Štai jums ir būdas greitai tapti stilingu blogeriu .
Kadangi wordpress yra nemokama platforma, nutariau įtraukti tik nemokamus ir paties išbandytus įskiepius.
Apie tai, kaip įsidiegti wordpress įskiepį, rašiau šiame straipsnyje.
Reikalingiausi įskiepiai yra plati tema, todėl suskirstysiu ją į kelias dalis, kaip sako, skaldyk ir valdyk :
Pirma dalis, aišku, apie tai, kas svarbiausia wordpress bloge - komentavimo sistemas.
Rašantys blogus puikiausiai supranta komentarų svarbą. Esu matęs blogų ir puslapių su išjungta komentavimo galimybe. Dažniausiai tai - specializuoti puslapiai, pateikiantys tam tikrą informaciją, kurią komentuoti nėra prasmės.
Dažniausiai blogeris, rašydamas straipsnį ir pateikdamas savo nuomonę, tikisi pradėti vertingą diskusiją. Straipsnis kaip tik ir yra skirtas tokiems blogeriams.
Komentavimui galima naudoti į wordpress integruotą komentavimo sistemą.
Šiame straipsnyje aptarsiu išorines komentavimo sistemas.
Natūraliai kyla klausimas, kam man reikalinga išorinė komentavimo sistema?
Mano nuomone, naudingiausias dalykas išorinėse komentavimo sistemose yra tai, kad jos sujungtos su socialiniais tinklais, tokiais kaip facebook ar twitter. Kai kurios komentarų sistemos turi kažką panašaus į nuosavus socialinius tinklus. Visa tai yra gerai tuo, kad komentuotojų parašytos mintys atsiranda jų socialinių tinklų profiliuose. Taip didėja straipsnio populiarumas.
Dar vienas naudingas išorinių komentavimo sistemų dalykas yra perspėjimai apie naują komentarą, ateinantys tiesiai į elektroninį paštą, ar komentarų rss.
Išorinės komentavimo sistemos leidžia komentuoti prisijungus su vienu iš kelių socialinių tinklų profiliu. Tai ženkliai sumažina spamo komentaruose.
Komentarus galime vertinti dažniausiai paspaudę ant nykščio į viršų ar apačią, arba netinkamus komentarus pažymėti kaip spamą.
Gerai, kuo naudinga integruota komentavimo sistema?
Visų pirma, dauguma web dizainerių su manim sutiks, kad pakankamai sunku priderinti išorinės komentavimo sistemos išvaizdą prie bendro blogo ar puslapio dizaino.
Tenka pripažinti, kad integruota komentavimo sistema veikia daug greičiau, nes išorinės komentavimo sistemos naudoja išorinius serverius.
Jeigu naudojame vidinę wordpress komentavimo sistemą, būtina įsidiegti Akismet, nes kitaip bus sunku atsiginti nuo spamerių.
Man labiausiai patikusios išorinės komentavimo sistemos
Disqus
Aš naudoju disqus šiame bloge. Ši komentavimo sistema turi savo bendruomenę ir yra viena populiariausių išorinių komentavimo sistemų. Kai perėjau nuo intergruotos į wordpress komentavimo sistemos prie disqus, turėjau vargo perkeliant senus komentarus, todėl verta naudoti tą pačią komentavimo sistemą visą portalo ar blogo gyvavimo laiką.
Dabar esu patenkintas šia komentavimo sistema.
Disqus leidžia gauti naujus komentarus tiesiai į e-mailą, o norėdami pratęsti diskusiją, galime atsakyti į elektroninį laišką ir komentaras atsiras po straipsniu.
Į disqus komentarus galime įterpti youtube video klipą ar nuotrauką.
Tiesiai disqus spustelėję ant “patinka”, straipsniu pasidalinsime savo facebook ar twitter paskyrose.
Disqus puikiausiai bendradarbiauja su išmaniaisiais telefonais.
Disqus, aišku, puikiai moderuoja komenarus ir saugo nuo spamerių.
Disqus naudoja tokie medijų gigantai kaip CNN, Time Magazine, Fox News ir Engadget.
IntenseDebate
Itensedebate komentavimo sistemą sukūrė Wordpress kūrėjai. Vien šis faktas byloja, kad tai - vertas dėmesio produktas.
Ši komentavimo sistema yra sujungta su socialiniais tinklais. Norėdami palikti komentarą, galime užsiregistruoti su Facebook Connect and OpenID.
Ji, kaip ir disqus, leidžia gauti naujus komentarus tiesiai į e-mailą. O norėdami pratęsti diskusiją, galime atsakyti į elektroninį laišką ir komentaras atsiras po straipsniu.
Taip pat į komentarą galime įkelti nuotrauką, ar youtube video klipą.
IntenseDebate galime naudoti ne tik wordpress, bet ir kitose platformose.
Kaip ir ir kitos puikios komentavimo sistemos IntenseDebate turi gerus moderavimo ir apsaugos nuo spamo įrankius.
Ši komentavimo sistema yra populiaresnė lietuviškų blogerių tarpe nei disqus.
Livefyre
Livefyre komentavimo sistema yra skirta prasmingiems ir gyviems pokalbiams, jei teisingai išverčiau iš anglų kalbos.
Komentavimo sistema yra sujungta su socialiniais tinklais. Ji netgi turi galimybę apie komentarą pranešti facebook draugams, taip juos įtraukiant į pokalbį.
Gyvai galime matyti komentuojančius ir stebinčius komentarus.
Livefyre, dėl paslaptingos draugystės su SEO pakelia page rank, lyg tai vis dar kam nors rūpi .
Ši komentavimo sistema saugo nuo spamo ir turi puikius komentarų moderavimo įrankius.
Kai kurie iš mūsų mėgsta LiveFire, dėl web dizaineriams patinkančios išvaizdos.
Neatkreipiau dėmesio į lietuviškus livefyre naudotojus, bet šia sistemą naudoja tokie medijos magnatai kaip The Sun, The New York Times, Tennis.com, AOL, M Tv ir Bloguin.
Kokią komentavimo sistemą naudojate?
Panašūs straipsniai:
- About.me – naudokis į sveikatą
- Pete Cashmore – Mashable įkūrėjas, kai blogeriai užvaldo internetą
- Kaip sukurti superblogą?
- Kaip madingai dizaininti interneto puslapius 2012
- Kaip nepasiklysti twitter žinučių chaose?
- Kaip nepasiklysti twitter žinučių chaose? 2 dalis
Tags: komentavimo sistema, socilialiniai tinklai, Wordpress, wordpress komentaras
Pingback: WordPress ir komentavimo sistemos » Arūnas Liuiza