6

Kaip nepasiklysti twitter žinučių chaose? 2 dalis

2012/01/26 Autorius Kategorija Socilaliniai tinklai

Nelabai kokybiška įsimylėjelių nuotrauka

Tiems, kurie su manim sutinka, kad twitteris turi ateitį, - antra, dar įdomesnė, straipsnio dalis. Pirma dalis čia.
Šios dalies herojus - įsimylėjęs jaunas kinas, internetinio marketingo specialistas Kenetas (Kenneth) gyvenantis Malaizijoje. Jo aistros objektas  - Afrikos gražuolė Laura iš Zimbabvės. Toliau įvykiai klostosi maždaug taip: jaunuolis nuvyksta į Zimbabvę prašyti Afrikos gražuolės tėvo palaiminti jų santuoką. Jaunosios tėvui nelabai patiko įsimylėjęs kinas. Todėl būsimasis uošvelis pasielgė pagal papročius: pareikalavo tradicinio tiems kraštams mokesčio už jaunosios ranką - 5 karvių.
Dėl beprotiškos infliacijos šalyje, 5 karvės yra vertos10 000$. Štai jums ir motyvacija.
Kinas pasirodė ne iš kelmo spirtas ir šiuos pinigus surinko internetinio marketingo žiniomis.

Priešistorę ir motyvaciją žinome. Štai kaip kinas išplėtė savo verslą, išnaudodamas twitterį.

Šis jaunuolis surinko 1000 aktyvių twitterio sekėjų per 3 savaites, sukurdamas beprecedentį rekordą, kuris ir dabar atrodo įkvepiančiai. Prisiminkime, kad lietuviškai kalbančių twitter tinklo naudotojų yra kur kas mažiau, nei angliškai. Manau teisinga būtų didžiuotis per 3 savaites surinkus kelis šimtus aktyvių lietuviškų sekėjų.
Šis kinas yra elektroninių laiškų marketingo specialistas. Tai - konsultacinis verslas. Mūsų herojaus sekėjai - šios srities specialistai.

Afrikietiškos karvės iš ilri.org

Kentas gavo kelis verslo ir darbo pasiūlymus ir tokiu būdu užsidirbo vestuvėms reikalingą pinigų sumą.

Bendraujant twitteryje, kaip ir bendraujant gyvai, svarbiausia pirmas įspūdis.
Turime sekti kuo daugiau žmonių tikėdamiesi, kad jie mums atsakys tuo pačiu, t.y. sekdami mus.
Vidutiniškai jei seksime 3 žmones, 1 iš jų pradės mus sekti. Sukuriant gerą įspūdį galima ši skaičių ženkliai padidinti.

Sumanusis kinas sekėjų pritraukimo procesą susistemino į 5 žingsnius:

1.Pirmas žingsnis būtų susirasti mus dominančios srities autoritetingiausą specialistą ir pradėti sekti jį bei visus žmones, esančius jo sekėjų sąraše.
2.Norėdami, kad kuo daugiau sekamų žmonių pradėtų mus sekti, turime pasirodyti įdomūs.
Paveikslėlis, vardas ir biografija turi sukurti potencialiems sekėjams patinkantį įvaizdį.
Svarbiausia - dėmesį patraukianti, o gal net pralinksminati biografija. Galima susikurti kelias biografijas ir patikrinti, kuri iš jų labiausiai patraukia skaitytojų dėmesį.
3.  Rašome įdomias ir prasmingas žinutes. Mane erzina mergaitės, twittinančios PMS’inius twittus. PMS - protingų minčių sindromas, jei suprantate apie ką aš . Iš kitos pusės, jei ieškai šio sindromo apimtų bendraminčių, tai kaip tik tokios žinutės juos ir sudomins.
4.Nepatartina persistengti su žinučių kiekiu, nes mus paprasčiausiai nustos sekti. Neverta peržengti 6 žinučių per parą ribos. Geriausias laikas rašyti žinutes yra vėlus rytas ir vėlyvas vakaras. Aišku, naudingiausia perprasti galimų sekėjų įpročius ir žinutes siųsti kai jie aktyviausi. Tokie nemokami interneto įrankiai, kaip hootsuite, leidžia žinutes parašyt iš anksto ir jas išsiunčia mūsų pasirinktu laiku.
5. Jeigu kuriame twitter sekėjų armiją marketingo tikslais, tuomet verta stebėti statistiką kokio tipo žinutės sulaukia didžiausio dėmesio. Kitaip tariant, kokios žinutės sulaukia daugiausia pelės paspaudimų. Statistiką galime stebėti tokiuose mokamuose puslapiuose kaip budurl.com.
Man užtenka nemokamo serviso hootsuite statistikos. Išsiaiškinus, kokios žinutės sekėjams patinka labiausiai, verta tokio tipo twittus kartoti daug kartų.

Įdomiausia tai, kad pradėjus sekti dominančius twittintojus, mane pradėjo sekti visas būrys kiaušinių. Taip aš vadinu naujus vartotojus, nes šie, nepasikeitę profilio paveikslėlių iš standartinio kiaušinio į labiau asmenybę pabrėžiantį. Šie nauji vartotojai, gali reikšti tik vieną - twitteris populiarėja. Tam, kad  juos padrąsinčiau, pradėjau šiuos čiulbėtojus sekti.

 

Ar manote, kad verta rinkti twitter sekėjus?

 

Panašūs straipsniai:

 

Abi youtube dalys, norintiems pamatyti marketingo guru:

Tags: , , , , , , , , , , ,

  • http://www.giedresblogas.lt/ Giedre

    Skelbiam judėjimą: „Prisijung ir tu prie Twitter“, juolab, kai yra tokių gerų pavyzdžių apie tai, kaip Twitter padėjo pasiekti tikslų. :)

    • Anonimas

      tai būtent, naudingas dalykas, kai supranti kaip jis veikia.
      Tik, kad tuoj nebegalėsim dalintis info dėl sušikto ACTA

  • http://www.laimeskudikis.lt/ Ieva

    6 žinutės per parą? Mission impossible tokiai tauškalei ekstravertei kaip aš :) Bet tfu tfu tfu - kažkam tie mano plepalai įdomūs, neišsilakstė sekėjai, po truputį nauji prisijungia :)

    • Anonimas

      tai čia verslo jeigu žinutes rašai, reikia vidutiniškai 6 per parą. Jei kokia parduotuvė 30 kartų per dieną skelbtų, kad 20% nuolaida dulkių siurbliams, sektum tokią pardą twitteryje? Mintis tokia, susirandi kuo daugiau draugų, su jais tipo bendrauji ir jie ateina pas tave į blogą, ar kreipiasi jeigu reikia profesionalios pagalbos

      • http://www.laimeskudikis.lt/ Ieva

        Parduotuvių ir taip praktiškai neseku (net įdomu pasidarė, na gal kokios kelios aktualios ir yra, o gal ir visai ne) :) Et, kaip gerai būt freelanceriu - galima laisviau visur ir visada: elgtis / bendraut / rengtis / kirptis / tweetinti

        • Anonimas

          apie parduotuves parašiau kaip pavyzdį, gali būti betkoks verslas. Jei kada supras kokį pranašumą gali turėti. Manau, kad ir būnant freelanceriu galima gauti naudos iš socialinių tinklų.