Gal kurkim pelningus puslapius?

Pirma,  mintis kylanti web dizaineriui, gavusiam naują dizaino užsakymą, dažniausiai būna: “O dabar tai sukursiu kietai atrodantį puslapį ir parodysiu visus savo sugebėjimus. Puslapis bus toks kietas, kad klientas išsižios”.
Man tokia mintis irgi dažnai kyla. Tačiau mes pamirštame, kad puslapius kuriame ne tam, kad parodytume savo sugebėjimus, bet todėl, kad mūsų klientams interneto puslapis ar mobili aplikacija yra ne kas kita, bet vienas iš marketingo ginklų, skirtas užsidirbti.
Taigi, pirma mintis turėtų būti - kaip interneto puslapis padės mano klientui uždirbti?
Verslininkai, kuriems kuriame, galvoja tik apie pelną, kurį turi atnešti interneto puslapis. Jie sau užduoda tokius klausimus, kaip: “Kiek naujų lankytojų mano puslapis atvėdė į verslą? Daugiau nei praėjusį menesį? Kiek iš tų žmonių kažką pirko? Kiek žmonių apsilankė puslapyje ir nesugrįžo? Kodėl?”
Svarbiausia verslininkams yra kiek žmonių sužinojo apie jų verslą. Jie stengiasi populiarindami savo verslą ir tikisi, kad puslapis padės kažką parduoti.
Pirmas žingsnis, padėsiantis sudominti lankytojus, yra 5 sekundžių testas.

Kaip tas 5 sekundžių testas veikia?

Žmonės, apsilankę puslapyje, greitai permeta jį akimis ir, jei niekas nepatraukia dėmesio, eina į kitą puslapį.
Internautas, atsidaręs interneto svetainę, nepastebi netgi iki 95% turinio, o mes taip stengiamės pavaryti kietai
Vienas paprasčiausių būdų atlikti 5 sekundžių testą yra toks: atsidarai testuojamą interneto puslapį, praleidi jame 5 sekundes ir uždarai.
Lieka atsakyti į klausimus: “Ar kas nors patraukė mano dėmesį? Ar kažkas puslapyje sužadino smalsumą pasidomėti daugiau?”
Jei puslapį kūrei pats, tai pripratai prie jo išvaizdos, todėl gali būti sunku atlikti šį testą.
Geriau paprašyti aplinkinių pagalbos.

Sutvarkyk puslapio antraštę

Antraštė yra pirmasis dalykas, kurį turi pamatyti puslapio lankytojas. Ją perskaitęs žmogus turi suprasti, kad pateko kaip tik ten, kur jam reikia.
Beveik niekas neskaito viso teksto. Dauguma žmonių (apie 80%) internete perskaito antraštes ir tik 20% - likusį tekstą. Vadinasi, antraštė yra svarbi.

Kaip atrodo gera antraštė?

Teisnga antraštė yra pritaikyta tik tam klientui ir tam interneto puslapiui. Jei ji tinka konkurentų puslapiui, reiškia ji netinka jums.
Gera antraštė susideda iš stiprių, patraukiančių dėmesį, žodžių ir sukelia norą veikti.Tinka tokie žodžiai, kaip “nuolaida”, “pasiūlymas galioja tik iki …”,  “efektyvus”, “pelningas”, “neatsisprisi”, “atrask”, “viliojantis”.

Prašymas kažką padaryti

Dauguma interneto puslapių prašo kažką padaryti, bet nieko už tai neduoda. Lengviausias būdas klientus priversti kažką padaryti, duoti ką nors nemokamai.
Sakykime, verslininkas, kuriam kuriate puslapį, nori gauti apsilankiusių žmonių elektroninio pašto adresą ir vardą, tam, kad galėtų jam siųsti naujienas ir pasiūlymus. Tuomet jis turėtų pasiūlyti nemokamą mėginį, ar paprastai kainuojančios informacijos. Pasiūlymas atrodo maždaug taip: “Jeigu duosi man savo elektronio pašto adresą, aš tau duosiu šią programėlę nemokamai, o ji paprastai kainuoja kažkiek litų”.
Be lengvai pastebimo pasiūlymo, kurio lankytojas negali atsisakyti, puslapis jam nebus įdomus. Likusi interneto puslapio dalis turi leisti suprasti, koks naudingas jūsų siūlomas produktas ar paslauga.
Viskas, kas trukdo sukoncentruoti dėmesį į tokį pasiūlymą, turi būti pašalinta.
Gražūs puslapiai ir lieka tik gražiais puslapiais. Interneto puslapis yra vienas iš marketingo įrankių. Jo tikslas yra kažką parduoti ir uždirbti pinigų. Tam trukdantys puslapio elementai atima iš verslininkų pelną.
Galvodami, kaip užsakovas užsidirbs iš mūsų kuriamų puslapių, o ne vien apie grožį, sukursime didžiausią vertę.

Kategorija Dizainas. Išsaugoti nuoroda.