Įrašo autorius & užpildyta Socilaliniai tinklai.

sexy twitter stockings iš blameitonthevoices.com

Ši istorija prasidėjo prieš savaitę, savaitgalį, kai po linksmo vakarėlio susilpnėjus sveikatai ir dingus norui tęsti linksmybių maratoną įnirtingai naršiau internete. Tada ieškojau kažko naudingo ir prasmingo apie socialinius tinklus. Buvo užvaldęs noras pateisinti beprasmį laiko švaistymą mieste (moralinės pagirios ir ne tik).
Apjungus linkomanijoje ir youtube siūlomus video seminarus radau veiksmingą būdą, kaip susirasti twitterio draugų arba kitaip - sekėjų. Taigi, šia kombinacija naudojuosi maždaug savaitę ir twitterio sekėjų skaičius patrigubėjo. Sunku nuginčyti, kad metodas neveiksnus. Beje, panašiai veikia ir draugų paieška google+, kaip tik šiame socialiniame tinkle sekėjų pagausėjo daugiau nei trigubai.
Manau, kad straipsnį dalinsiu į 2 dalis. Pirmoje aptarsiu, kodėl verta naudotis tokiais socialiniais tinklais kaip twitter ar google+. Antroje dalyje aprašysiu, kaip vienas jaunuolis, buvo gerai motyvuotas susirasti 1000 aktyvių twitterio sekėjų per 3 savaites. Šis metodas veikia ir Lietuvoje, kadangi lietuviškai šnekančių ir naudojančių twitterį mažiau, reikia išlaikyti proporcijas , galvojant apie galimų twitterio sekėjų skaičių.

Visų pirma, kodėl susidomėjau Lietuvoje kol kas po truputėlį populiarėjančiu twitter socialiniu tinklu?

Manau, kad šio tinklo laukia staigus lietuviškų vartotojų pagausėjimas, populiariai vadinamas sprogimu. Panaši situacija buvo su facebook, prireikė 3-4 metų, kai šis tinklas, išpopuliarėjęs angliškai kalbančiame pasaulyje, pasiekė Lietuvą.
Pastebėjau, kad tokie progresyvūs blogeriai, kaip  Laimės kūdikis, aprašė twitterį. Tikiu, kad ateityje daugės straipsnių šia tema.
Twitteris yra mikrobloginimo platforma. Kitaip tariant, tai - pokalbių realiu laiku platforma, kur vienu metu galima parašyti 140 simbolių twitt’ą, arba žinutę.  Panašiai kažkada  veikė Mirc kanalai. Dauguma skaitytojų, mirc net nepamena, tai - nostalgiją keliantis, legendomis apipintas “čatas”  iš interneto aušros laikų. Dabar šio dinozauro funkciją ir atlieka twitteris.
Pasidalinsiu Garry Vainerchuk’o, kurį greit aprašysiu, nuomone. Taigi, šis jaunuolis, beje gimęs kaimyninėje Baltarusijoje ir emigravęs į JAV, užsidirbo gudriai pasinaudojęs socialiniais tinklais, todėl jo nuomonės klausyti verta.
Garis mano, kad twitteris yra daug naudingesnis verslui, nei paprastiems mirtingiesiems internautams. Taip yra todėl, kad žmonės rašo tai, ką galvoja, chaotiškai, maždaug taip, kaip veikia žmogaus smegenys.
Geriausias būdas susiorientuoti minčių, virstančių twitterio žinutėmis, chaose yra susirasti tinkamą įrankį, leidžiantį sekti tave dominančius raktinius žodžius. Aš naudoju hootsuite versijas, skirtas pc ir androidui. Ši įrankį irgi greit aprašysiu.
Kiekvienas verslininkas ar besidomintis tam tikra sritimi daug atiduotų, jeigu galėtų sužinoti, ką apie jo sritį mano potencialūs klientai arba partneriai, arba, koks žmonių požiūris į produktą. Išeina, kad twitteris leidžia skaityti socialinio tinklo dalyvių mintis.
Iš čia atsiranda galimybė socialiniam marketingui. Iki dabar visa reklama buvo produktų kišimas: parodoma reklama ir tikimasi, kad pamatęs ją statistinis vartotojas eis į parduotuvę ir patenkintas pirks. Dabar viskas pasikeitė. Twitteryje sekame raktinius žodžius, susijusius su parduodama preke ar paslauga, pamatę, kad kažkam iškilo problema, kurią mūsų turimas produktas išspręstų, užmezgame ilgalaikius santykius su potencialiu klientu ir neįkyriai leidžiame suprasti, kad galime išspręsti naujo draugo problemą. Taip galime parduoti daug kartų. Užsiimantys verslu supras, apie ką aš.
Tie twittintojai, kurie neturi noro užsiimti socialiniu verslu, dabar yra kaip niekad galingi. Jeigu nepatiko prekė ar paslauga, arba kaip tik labai patiko, apie tai gali viešai ir visiems paskelbti.
Taip nesąžiningi verslininkai praranda pelną, o vertingi produktai tampa populiaresni. Taigi, dar niekad iki šiol tokie  paprasti ir socialiai neatsakingi piliečiai neturėjo tokio stipraus balso kaip dabar. Verslas turi smarkiai pasitempti, nes gavę nekokybiškas prekes ar paslaugas twittintojai gali apie tai paviešinti realiu laiku, pvz. išmaniųjų telefonų pagalba ir taip sugadinti įmonės reputaciją. Tai štai kodėl verta twittinti.

 

Ar manai, kad twitteris išpopuliarės Lietuvoje?

Panašūs straipsniai:

 

 

Dalinamės

21 Atsakymų į “Kaip nepasiklysti twitter žinučių chaose?”

  1. Giedre

    Aš irgi naudoju tiek Twitter, tiek Google+. Kol kas man šie socialiniai tinklai - galimybė bendrauti, galbūt, kaip blogerė, kartais juose aptinku neblogų idėjų straipsniams, kitų žmonių dėka randu įdomių nuorodų, kurių viena pati gal ir nesužiūrėčiau. Tiesa, iki šiol labai nesusimąstydavau, kad Twitter ar Google+, išskyrus tiesmukas reklamas per juos, gali būti naudingi ir verslui. Taigi, man straipsnio įžvalgos apie rinkos ištyrimą buvo įdomios ir naujos.

    • Anonimas

      su socialiniais tinklais ateina ir socialinis marketingas su visomis galimybėmis.
      Dabar tokie kaip aš turi balsą ir jei kas nors patiko arba nepatiko apie tai galima visam pasauliui paskelbti. Anksčiau keliem draugam galėdavom pasiskūsti.

  2. Arklimante

    irq yra ne kanalai, o hardwaro interuptai. Kanalai yra irc. Mirc čia išvis ne prie ko, nes tai tik vienas iš galybės irc klientų (tiesa savo laiku populiariausias). 

    • Anonimas

      jeigu atsimeni tokias senienas kaip Mirc ir ką tie brantozauriniai trumpiniai reiškia, respektas. Tai buvo taip seniai, kad net google turėtų nerasti

  3. rokas arbušis

    twitter sprogimas jau buvo prieš 3-4 metus. kai buvo 300 lietuviškų userių.
    ta prasme, nemanau, kad twitter sprogs kaip burbulas - tai juk senas kanalas. kokios prielaidos jam staiga atgimti? 

    • Anonimas

      nu štatuose tikimasi išpopuliarėjimo per ateinančius 2 metus. Kiek prognozes skaičiau

    • benamis

      Iš tikro reikia pritarti Roko nuomonei, jog twitteris senas reikalas kokių trijų keturių metų senumo. Burbulas Lietuvoje kaip nesprogsta taip nesprogsta, na gal jaučiamas labai nedidelis vartotojų padidėjimas dėl išmaniųjų telefonų atsiradimo, tačiau tai labai nedidelė dalis lietuviško twitterio, o jo srautas nėra labai kažkuo ypatingas nuo “senų” twitterio sėbrų. :)

      Twitteryje berods užmačiau tik vieną su klientais bendrauti skirtą paskyrą, tai swedbank, dar samsung šiek tiek bendrauja twitter kanalu. Visa kita tai automatiniai postai iš fb. Nežinau Lietuvos verslas šios nišos neatrado ir nemanau, kad į ją persikraustys.

    • benamis

      Iš tikro reikia pritarti Roko nuomonei, jog twitteris senas reikalas kokių trijų keturių metų senumo. Burbulas Lietuvoje kaip nesprogsta taip nesprogsta, na gal jaučiamas labai nedidelis vartotojų padidėjimas dėl išmaniųjų telefonų atsiradimo, tačiau tai labai nedidelė dalis lietuviško twitterio, o jo srautas nėra labai kažkuo ypatingas nuo “senų” twitterio sėbrų. :)

      Twitteryje berods užmačiau tik vieną su klientais bendrauti skirtą paskyrą, tai swedbank, dar samsung šiek tiek bendrauja twitter kanalu. Visa kita tai automatiniai postai iš fb. Nežinau Lietuvos verslas šios nišos neatrado ir nemanau, kad į ją persikraustys.

      • Anonimas

        nu matai, facebookas išpopuliarėjo prieš kokius 2 metus tiek, kad net verslas pradėjo į jį kraustytis. Verslo kraustymosi pagausėjimą pastebėjau praeitą žiemą. Man vis dar susidaro įspūdis ir atrodo visiškai kvaila, kad verslui facebookas ir net interneto puslapiai atrodo, kažkas nauja (nors ir pradeda suprasti naudą). Twitteris išvis negirdėtas dalykas. Jo pagrindinė nauda yra, tai, kad gali išgirsti ką mano klientai. Verslui naudingiau klausytis twitteryje. Koks neįmanomai keistas dalykas, klausytis klientų, ane? Lietuviškai paslaugų sferai tai turbūt neįsivaizduojama, nes dar netyčia patiksi klientams, o ne.

        • benamis

          Sutinku, kad į facebook socialinį tinklą persikelia vis daugiau įmonių/verslo. Tačiau to persikėlimo aš negalėčiau vadinti sėkmingu ar bent jau naudingu vartotojams. Yra tokia svetainė kaip veidaknygė.lt, kurioje galima matyti lietuviškų facebook puslapių statistiką (kaip kilo ar krito vienas ar kitas puslapis, vartotojų aktyvumą ir t.t.). Tačiau lietuvaičių verslininkų supratimas apie facebook yra labai ribotas - vis dar keliamas vienas vienintelis kriterijus kiekybė, turiniu visai nesirūpinama ir tai labai akivaizdžiai matosi, jog didžioji dauguma fb puslapių yra užversti šlamštu ir like/share konkursais. Tiesa pasakius tokioje komunikacijoje nematau jokios naudos nei įmonei nei vartotojui. Ar šis persikraustymas sėkmingas, manau, kad ne. 

          Visai kas kita geras įmonės tinklapis, tačiau gerų nėra daug. Visų pirma daugelis yra padaryti nekokybiškai, visu antra, jose dažniausiai nėra man kaip klientui įdomios informacijos. Taigi, dauguma Lietuvos verslo įmonių vis dar nėra matomos ir girdimos interneto vandenyse.
          Man atrodo labai naivu, jog Lietuvoje įmonės pradės klausytis kas yra twitterinama ir tai joms padės tolimesnėje veikloje. Ir vienas svarbiausių kriterijų twitteris yra tikrai per maža erdvė verslui, bent jau lietuviškam. Man pvz., patinka lietuviškas twitteris, aš nekišu galvos į anglakalbį. Ir klausimas ar jame yra tokių personų-guru, kurių būtų galima klausytis. Aš bent jau tokio kaip ir neturiu ir nelabai matau, kas galėtų artimiausiu metu į jį persikraustyti. 
          Nors tiesa ta, kad vis daugiau žmonių persikrausto į twitter, tik daugelis jų labai ilgai jame neužsibūna, yra labai daug neaktyvių acc, kurios baigė “čiulbėti” prieš pusmetį ar metus. Taigi, twitterio ateitis Lietuvoje yra labai labai miglota.

        • benamis

          Sutinku, kad į facebook socialinį tinklą persikelia vis daugiau įmonių/verslo. Tačiau to persikėlimo aš negalėčiau vadinti sėkmingu ar bent jau naudingu vartotojams. Yra tokia svetainė kaip veidaknygė.lt, kurioje galima matyti lietuviškų facebook puslapių statistiką (kaip kilo ar krito vienas ar kitas puslapis, vartotojų aktyvumą ir t.t.). Tačiau lietuvaičių verslininkų supratimas apie facebook yra labai ribotas - vis dar keliamas vienas vienintelis kriterijus kiekybė, turiniu visai nesirūpinama ir tai labai akivaizdžiai matosi, jog didžioji dauguma fb puslapių yra užversti šlamštu ir like/share konkursais. Tiesa pasakius tokioje komunikacijoje nematau jokios naudos nei įmonei nei vartotojui. Ar šis persikraustymas sėkmingas, manau, kad ne. 

          Visai kas kita geras įmonės tinklapis, tačiau gerų nėra daug. Visų pirma daugelis yra padaryti nekokybiškai, visu antra, jose dažniausiai nėra man kaip klientui įdomios informacijos. Taigi, dauguma Lietuvos verslo įmonių vis dar nėra matomos ir girdimos interneto vandenyse.
          Man atrodo labai naivu, jog Lietuvoje įmonės pradės klausytis kas yra twitterinama ir tai joms padės tolimesnėje veikloje. Ir vienas svarbiausių kriterijų twitteris yra tikrai per maža erdvė verslui, bent jau lietuviškam. Man pvz., patinka lietuviškas twitteris, aš nekišu galvos į anglakalbį. Ir klausimas ar jame yra tokių personų-guru, kurių būtų galima klausytis. Aš bent jau tokio kaip ir neturiu ir nelabai matau, kas galėtų artimiausiu metu į jį persikraustyti. 
          Nors tiesa ta, kad vis daugiau žmonių persikrausto į twitter, tik daugelis jų labai ilgai jame neužsibūna, yra labai daug neaktyvių acc, kurios baigė “čiulbėti” prieš pusmetį ar metus. Taigi, twitterio ateitis Lietuvoje yra labai labai miglota.

        • benamis

          Sutinku, kad į facebook socialinį tinklą persikelia vis daugiau įmonių/verslo. Tačiau to persikėlimo aš negalėčiau vadinti sėkmingu ar bent jau naudingu vartotojams. Yra tokia svetainė kaip veidaknygė.lt, kurioje galima matyti lietuviškų facebook puslapių statistiką (kaip kilo ar krito vienas ar kitas puslapis, vartotojų aktyvumą ir t.t.). Tačiau lietuvaičių verslininkų supratimas apie facebook yra labai ribotas - vis dar keliamas vienas vienintelis kriterijus kiekybė, turiniu visai nesirūpinama ir tai labai akivaizdžiai matosi, jog didžioji dauguma fb puslapių yra užversti šlamštu ir like/share konkursais. Tiesa pasakius tokioje komunikacijoje nematau jokios naudos nei įmonei nei vartotojui. Ar šis persikraustymas sėkmingas, manau, kad ne. 

          Visai kas kita geras įmonės tinklapis, tačiau gerų nėra daug. Visų pirma daugelis yra padaryti nekokybiškai, visu antra, jose dažniausiai nėra man kaip klientui įdomios informacijos. Taigi, dauguma Lietuvos verslo įmonių vis dar nėra matomos ir girdimos interneto vandenyse.
          Man atrodo labai naivu, jog Lietuvoje įmonės pradės klausytis kas yra twitterinama ir tai joms padės tolimesnėje veikloje. Ir vienas svarbiausių kriterijų twitteris yra tikrai per maža erdvė verslui, bent jau lietuviškam. Man pvz., patinka lietuviškas twitteris, aš nekišu galvos į anglakalbį. Ir klausimas ar jame yra tokių personų-guru, kurių būtų galima klausytis. Aš bent jau tokio kaip ir neturiu ir nelabai matau, kas galėtų artimiausiu metu į jį persikraustyti. 
          Nors tiesa ta, kad vis daugiau žmonių persikrausto į twitter, tik daugelis jų labai ilgai jame neužsibūna, yra labai daug neaktyvių acc, kurios baigė “čiulbėti” prieš pusmetį ar metus. Taigi, twitterio ateitis Lietuvoje yra labai labai miglota.

          • Anonimas

            jo, lietuviškas verslas labai konservatyvus. Nesupranta, kad reikia gerai elgtis su klientais. Pradėkim nuo to. Jiems iš esmės nusispjauti, kokia žmonių nuomonė apie paslaugas, tipo padarysim nuolaidą ir pirks. Primesk kokį konkurencinį pranašumą turėtų jeigu teisingai pasinaudotų socialiniais tinklais ir internetu.
            Aš, kaip klientas, irgi tik dabar pradedu suprasti, koks galingas interas ir kaip galiu gadinti reputaciją nepatikusiai įmonei, ypač jei ji nedidelė ir turi daug konkurentų. Twitteris vienas iš kanalų tai greit padaryti. Aš visada prieš pirkdamas iš internetinės pardos pagooglinu ir peržiūriu, ar nėra nusikundimų dėl pristatymo ir panašiai. Jeigu kiti perka aklai, tai jai smarkiau rizikuoja.

            • benamis

              Tikrai taip lietuviškas verslas ir internetas, tai dvi sąvokos, kurios nelabai rišasi tarpusavyje. Mano konkretus pavyzdys, vakar pusę dienos (gal šiek tiek mažiau) norėjau išsigūglinti gerą masažo saloną, nes man pastaruoju metu pradėjo mausti nugarą. Ir koks gi vaizdas? Iš keliasdešimties salonų, mano akiratyje liko tik du. Kodėl? Ogi, todėl, kad turėjo gerai sukaltus saitus, su kainomis, aprašymais, kontaktais ir adresais. 

              Aš irgi prieš pirkdamas paslaugą, nebūtinai internetu, googlinu, bet čia susiduriu kartais su ta situacija, kai viena konkreti įmonė būna aukščiau už kitas, tuomet pradeda veikti nepatiklumo faktorius apie face komentarus ir nuomones. Taigi, lietuviškoms įmonėms trūksta labai daug skaidrumo. O kalbant apie socialinius tinklus, tikriausiai tik vienas geras puslapis feisbuke “Kas vyksta Kaune”, kuriame yra tikras ir gyvas socialinis bendravimas internetuose. Visa kita ką turi privačios įmonės yra vanduo. Tiesa, jog perskaičiau ir antrą dalį apie twitterį ir galiu pasakyti, gražu, bet bent jau kolkas lietuviškam twitteryje nepritaikoma. Man ištikrųjų patiktų, jog man pirstelėjus apie kokią įmonę blogą žodelį, gačiau viešą trumpą atsakymą, nes dabar gali rašyti kad ir kiek nori e. laiškų privačiai, tai į juos nebus atsakoma, ignoruojama ir tik paskambinus bus pradėtos spręsti problemos. Iš esmės, straipsnio idėja gera, bet ne Lietuvai….

              • Anonimas

                geras, tokio ilgio komentaro dar nemačiau . Mano mintis tokia, verslas anksčiau ar vėliau persikraustys į internetą. Socialiniuose tinkluose su laiku bus pakankamai žmonių ir reputaciją internete bus galima sustiprinti, arba sugadinti.  Tai tik laiko klausimas. Mano tikslas tą laiką priartinti, ar pagreitinti informuojant. Pirmieji sugebėję pasinaudoti nugalės konkurentus  , bent jau taip kitose šalyse vyksta.

  4. Ieva

    Oho, ačiū už paminėjimą, jaučiuosi įvertinta ir progresyvi :) Puikus straipsnis, nekantriai laukiu antros dalies!
    Pati nenaudojau jokių “followerių priviliojimo” algoritmų, tiesą pasakius žiūriu į Twitterį kaip į žaidimą, turbūt panašiai kaip Giedrė - paplepėjimui, įdomesnių temų pagvildenimui, juokams.
    Nors net ir tokiu būdu jaučiu, kad tinklaraščiui gaunasi reklama - tie, kurie susidomi manimi Twitteryje - mielai paskaito ir blogą. :) Vis dėlto bus tikrai įdomu paskaityti apie sekėjų skaičiaus didinimo eksperimentą :)

    • Anonimas

      nu tai jeigu jau aprašinėji twitterį, tai turėtum būti progresyvi
      Man atrodo, kad kuo daugiau žmonių pamato įrašą, tuo linksmiau. Aš nelabai naudojau twitterio, tam, kad būčiau išgirstas, todėl ir pasidomėjau

  5. Jonas Bucinskas

    Twitter’is Lietuvoje išpopuliarės tada kai žmonės supras, kad jame skelbtis nėra būtina. Galima tiesiog skaityti naujienas ir sekti tam tikrus įvykius. Puikus pavyzdys mano kambariokai, kuriuos neperseniausiai įkalbėjau užsukti į šį socialinį tinklą. Paklausę mano rekomendacijų jie pradėjo sekti viską kuo tik domisi ir ką gi jūs manote. Šiuo metu visi aplink sėdi ir naršo po twitter’į, kartas nuo karto leptėldami “Vo žiūrėk šiandien Premier League žais tie su tais”, “Iranui žopa”, ar “Vo, pagaliau mano mėgstamo serialo epizodas pasirodė”. Ir taip visą dieną :)

    • Anonimas

      respektas, pagaliau atsiranda suprantančių, kaip tas twitteris išeina. Gerą darbą su kambariokais padarei.

  6. Candy

    Aš naudojuosi irc dar. 

    Vakarais susirenkam iki 20 varguoliu :) ką jūs? ;D

    p.s. nenaudoju facebook, twitter ar g+…. ones irgi nenaudoju…

    • Anonimas

      pagarba amžinąjai klasikai. Man tik klausimas iškilo, iš kur sužinojai apie šitą straipsnį tada?