Internete galime sutikti daugybę elektronine komercija užsiimančių interneto svetainių. Tenka pripažinti, kad tik nedidelė dalis prekyba internetu užsiimančių interneto puslapių yra kokybiški, patogūs naudoti, kitaip sakant, juose lengvai galima rasti viską, ko reikia.
Jeigu elektroninė parduotuvė sukurta kokybiškai, vartotojas jausis patogiai, o apsipirkimas bus sėkmingas.
Apie ką reikia pagalvoti kuriant komercinę svetainę?
Pirmas dalykas, kurį turi pastebėti svetainės lankytojas, yra vienas sakinys, atsakantis į tris paprastus klausimus:
Kur lankytojas pateko?
Kuo užsiima interneto puslapis, į kurį lankytojas pateko?
Kur geografiškai yra interneto parduotuvė (apibrėžta teritorija).
Detalus produkto ar produktų aprašymas.
Parduoti yra interneto parduotuvės tikslas. Iškyla natūralus klausimas, jeigu nėra aiškaus prekės ar prekių aprašymo, ar pirkėjas bus sudomintas?
Kiekvienas produktas, esantis interneto parduotuvėje, turi būti suprantamai aprašytas.
Kokybiškos nuotraukos
Visi girdėjome posakį – geriau kartą pamatyti, nei tūkstantį kartų išgirsti, šis posakis labai tinka prekėms, parduodamoms komercinėje svetainėje.
Labai paplitęs internetinės parduotuvės elgesio modelis yra užmesti akį į kelias panašias prekes, išsirinkti vieną ir ilgai apžiūrinėti prekę nuotraukoje. Jeigu norite padėti galimam klientui apsispręsti, kokybiškos nuotraukos yra būtinos.
Draugiška navigacija
Kiekviename interneto puslapyje draugiška navigacija yra būtina, tačiau e-komercija užsiimantiems interneto puslapiams, tai yra ypatingai svarbu. Interneto parduotuvės lankytojai turi turėti galimybę greitai naviguoti tarp įvairių prekių kategorijų. Jeigu interneto puslapyje nepatogu vaikščioti tarp prekių, bus sunku rinktis, klientas arba pavargs, arba neras to, ko ieško.
Paprastas ir aiškus pirkimo procesas
Vienas svarbiausių kokybiškos interneto parduotuvės dizaino tikslų yra pirkimo proceso aiškumas, paprastumas ir saugumo jausmas. Čia gali padėti lengvai suprantamas paaiškinimas su paveikslėliais.
Visada reikia pagalvoti, ką reikia padaryti, kad pirkdamas klientas jaustųsi saugus ir pasitikėtu interneto svetaine.
Apmokėjimo būdai
Aišku, kad apmokėjimo būdai turi būti kuo įvairesni. Klientas turi dar prieš pirkimo procesą pamatyti, kokiais būdais jis galės sumokėti už prekę.
Įsivaizduokite situaciją, jei interneto parduotuvėje praleidęs nemažai laiko ir išsirinkęs prekę, o paskui praėjęs prikimo procesą klientas pamato, kad siūlomi apmokėjimo už prekes būdai jam netinka. Klientas akivaizdžiai nusivils ir nuspręs niekada nebesilankyti interneto parduotuvėje.
Kelios kokybiškai atrodančios ir patogios interneto parduotuvės:
Įkvėpė: desiznworld.com