Įrašo autorius & užpildyta Blogas.

Pasirinkti su kuo bendradarbiauti arba, mano atveju, kam kurti interneto puslapį, dažnai būna sudėtinga. Pasirinkus netinkamą klientą, projektas gali užsitęsti, o galutinis produktas netenkinti nei jūsų, nei užsakovo. Reikia nepamiršti dar vienos pasitaikančios problemos - atsiskaitymo laiku, arba tokia suma, kurios manote, kad esate verti.
Dar vienas įdomus dalykas, apie kurį verta pagalvoti, ar norite dirbti su tam tikros srities klientais. Sakykime, sukūrus interneto puslapį automobilių servisui, kitas potencialus klientas, greičiausiai bus iš panašios srities.  Taip nutinka, dėl paprasto dalyko - jūs parodote, kad turite patirties kurdami būtent tokius interneto puslapius.
Aš šiuos klausimus užduodu pirmo kontakto su galimu klientu metu.

Geriausias būdas patikrinti, ar klientas man tinka, aišku, yra užduoti teisingus klausimus. Aš dažniausiai perspektyvaus užsakovo klausiu šių dalykų:

1. Ar turite interneto puslapį? / Ar manote, kad jums reikia naujo interneto puslapio ir kodėl? (jeigu turi interneto puslapį, kurį reiktų atnaujinti)
2. Kada jūsų turimas interneto puslapis buvo sukurtas? (jeigu turi interneto puslapį, kurį reikėtų atnaujinti)
3. Ar manote, kad jūsų turimas interneto puslapis jus kokybiškai pristato jūsų klientams? (jeigu turi interneto puslapį, kurį reiktų atnaujinti)
4. Ar jau turite sukurtą įmonės firminį stilių?
5. Trumpai papasakokite, kokia veikla užsiimate? / Kaip sekasi verslas?
6. Kokio dydžio jūsų įmonė?
7. Kokios informacijos apie jus labiausiai trūksta jūsų klientams?
8. Kaip dažnai atnaujinate informaciją, esančią jūsų interneto puslapyje?
9. Ar manote, kad jums užtenka reprezentacinės svetainės (internetinės brošiūros), ar reiktų didesnio sprendimo?
10. Kokiais informacijos kanalais dabar save pristatote galimiems klientams?

Klausimai, kuriuos užduodu sau:
(po to, kai apklausiu bendradarbiavimu susidomėjusį galimą užsakovą)

  • Ar turiu pakankamai techninių žinių, kad išspręsčiau gautą užduotį?
  • Ar klientas sugebės maksimaliai išnaudoti mano sukurtą produktą? (Kartais ir geriausiai sukurtas interneto puslapis užsakovui neduoda naudos, ar pranašumo prieš konkurentus).
  • Ar aš gausiu pakankamai naudos iš bendradarbiavimo su klientu? (Kalbu ne tik apie finansinę naudą. Dažnai naujas klientas būna panašus į tą, su kuriuo bendradarbiavote anksčiau).

Kokius klausimus užduodate perspektyviems klientams?

 

Kiti soc. tinklai

Komentuoti

  • (nebus matomas)